2010. február 20., szombat

Suli disco :D (L)

A mai nap eleje egy rakat szar volt:


  1. negyedik óra után hazamehettem, de előbb el kellett volna kérni a napszemcsit egyik oszt.társam szüleitől (rendeltem avonból xD), csak nem voltak otthon --> fél órát nyomkodtam azt a kibaszott csengőt :S

  2. mentünk csabára cipőt venni, de apa csak a huszon valahanyadik hívásra vette föl a telóját

  3. nem találtam olyan balerina + adidas cipőt, amilyet akartam (de a végén azért találtam olyanokat amik tetszenek :D)

  4. nem volt időm megebédelni normálisan --> a kocsiban zabáltam a kínait mint egy félőrült, miközben apa 120-al hajtott haza (enyhén lekajáltam magam + hányinger)

  5. éppenhogy beértem a fél kettőkor kezdődő matekversenyre, ami "kissé" elcsúszott, és csak négykor lett vége :S

  6. rohanhattam haza átöltözni, mert négyre kellett odaérni az egyes suliba, mert a disco farsangrészén adtunk elő egy táncot (a miami beatch-re --> különdíj + gecinagy torta :D)

  7. nem volt időm, hogy megcsináljam a sminkem + a körmöm + a hajam (még fésülködni sem tudtam)

De utánna a dolgok kezdtek jobbra fordulni :D Miután megettük a tortát (ami nekem nem teljesen sikerült, mert beleragadt a szalvétába: és szétkenődött) elmentünk egyik barinőmhöz "átöltözni". (kiderült hogy nekem meg egyik oszt.társamnak ugyanolyan az egész ruhánk XD (nem beszéltünk össze pedig *-*) Miután átöltöztünk, kisminkeltük magunkat, és az egész fejünket telefújtuk aranyszíű csillogóval, elindultunk a legközelebbi kocsmába XD Nem vicc *-* A pultosnyanya (volt vagy ötven éves) tökre kedves volt, és látszott hogy már jól ismeri a többieket xD (én meg egyik legjobb barátnőm csak most voltunk ott először) Ittunk egy charryt, ami kurvafinom volt, és vettünk egy rágót. (ha valaki rájön hogy ittunk, meglincselnek minket) Leültünk a kocsma hátuljába kicsit beszélgetni, majd - részeg pasasok tekinteteinek kíséretében - kivonultunk. (heten voltunk :D) Néhányan elszívtak egy pár szál cigit, de nem mindenki. Én sem. Mert hát nem akartam rászokni... Utánna visszamentünk a suliba, kifizettük a belépő 150 Ft.-ot, és kezdődhetett a tánc :D Ami gecijó volt, eltekintve hogy letapiztak minket azok a nyomorék esek :S azt nekik nemszabad^^ XD Meg kellett ennem két szenyát, egy adag sütit + vagyöt kólát, hogy semennyire ne érződjön rajtam a piaszag. XD Az a jó, hogy három óra alatt a hatása is elszállt... Néztek volna ám otthon XD XS

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése