2010. február 10., szerda

De hát én nem is cigizek!

Egyszer a lampionos felvonuláson vettünk egy szál cigit 150 Ft-ért (valljuk be, annyiért nem igazán érte meg...) pár nyolcadikos sráctól, és a ligetben szép csendben elszívogattuk.
Azóta a fél iskola úgy tudja, hogy cigizek, mivel azok a szerencsétlenek engem jegyeztek meg legjobban... XD XS
Ma sem hagyták ki, hogy megkérdezzenek, akarok-e venni tőlük; stb. Montam hogy "nem, kösz; de honnan gondoljátok hogy cigizek" erre az egyik százkarátos vigyorral "csak tudom". Egy csekély visszaszólás után diszkréten ringó csípővel elhúztuk onnan a belünket. A folyosó másik végén elkezdem: "Honnan tudnák hogy cigizek?" Nagy szerencsémre ott van mellettem a rajztanár, és valószínű hallotta. Mivel rajz következett visszaindultunk a termünkhöz. És az egyik hülye pont akkor üvöltötte oda nekem, hogy "én kis cigis csajszim", mikor a tanár ott állt mögöttem...
És ezt az egészet ráadásul úgy, hogy nem is szoktam cigizni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése