2010. február 11., csütörtök

Olvasó verseny (területi)

Az saját szövegemet tökre jól elolvastam :D
A nyomorék gyomai tökéletességek (-.-") felkészítő tanárja - alias banya xD - tökre édesen nézett engem azzokkal a tündi bünd összehúzott szemeivel, és közben diszkréten fintorgott, hogy vetélytársa akadt az ő drágaláttos diákjainak... XD
Mielőtt továbbmennénk, a banya kinézetéről pár szót:
- rövid, szőkés-szürkés haj
- lila neccharisnya
- liláspiros magassarkú csizma (amitől olyan magas lett, hogy lefejelte a csillárt XD)
- szürke blézer + térdnadrág rózsaszín virágokkal díszítve...
- vörös rúzs
- zöld szemhélypúder
összgatás: addig tartó röhögés, míg meg nem érzed a szájszagát... XS
Tehát az első firdulú szép és jó volt, de a második XD
Nem nagyon ment a szöveg, és az ennyik bakinál (csak helyett cakk) elröhögtem magam közel 50 ember előtt olvasás közben XD
Nah itt már ki is estem a nyeregből. Miután egy órán keresztül vártuk az eredményhirdetést, és végre visszajött a zsűri, elkezdi az egyik:
"- Először azoknak a versenyzőknek osztanánk ki az emléklapot, akik nem jutottak tovább..."
Csendben megjegyeztem a mellettem ülő barinőmnek és a magyartanárunknak, hogy az én leszek, és elkezdtem lepakolni az ölemből a cuccokat. És valyon kinek a nevét mondják először? XD A két említett személy meg diszkrét röhögésben tört ki, miözben kimentem átvenni az emléklapomat... (megjegyzés: az első mindkét korcsoportban egy tetves gyomai lett XS)
Barátnőmmel úgy gondoltuk (hat előtt tíz perccel) hogy még odaérhetünk a táncpróbára, aminek hatkor van vége. Ígyhát ünneplőben, nagykabátban, és nagy "szerencsénkre" magassarkú csizmában keresztülrohantuk a negyed várost. Épphogy beestünk a próba legvégére, de sajna a hatásos belépőnk elmaradt, ugyanis már nem szólt a zene...

(úgy lett volna, hogy mikor az van, hogy "I'm' in miami bitch, hey!", és ugylett volna mikor az van hogy "hey!" akkor mi is kiáltjuk hogy "hey" és egymásnak dőlve lelőjük őket --> persze nem igazából XD)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése