2010. február 16., kedd

Matek? :O

Reggel mikor felkeltem, már negyed nyolc is elmúlt. Mivel kissé késésben voltam, sietnem kellett. Gyorsan belebasztam a zöld puma-táskámba a német és magyar könyveket, a vállamra csaptam a nike-tornazsákomat, és beugrottam a kocsiba, ahol hugom már őrjöngve várt, hogy mi a faszt csnáltam ennyi ideig. XD
Mivel először őt vittük be a suliba, majdnem tíz perccel később értem be. Mikor bementem az iskola kapuján, pont nyolc óra volt. Megkezdődött a tanítás. Az emeletre vezető lépcsőn belémhasított a felismerés: nem magyar lesz, hanem matek... XD
Mint egy őrült, úgy rohantam le a lépcsőn, ki az iskolából. Anya az út túloldalán beszélgetett az egyik koleganőjével a nyitott kocsiablakből, de pont mire átértem elindult be a gimibe. Igen, a szüleim ott tanítanak. (apa a diri) Kicsit sem volt gáz, mikor hatalmas anya-kiáltások közepette majdnem ráugrottam a hátára. De kiderült, hogy nem nálla van a kulcs, és első órája is van. Ígyhát felhívtam apát, aki szerencsére ráért még, mert épp most parkolta le a kocsit a koli hátsóudvarán. gyorsan hazavitt, és bepakoltam a cuccomat, és már jöhettünk is vissza. A gond már csak az volt, hogy majdnem fél kilencre járt már az idő...
Felrohantam az emeletre a harmincas teremhez, és lihegve berontottam rajta. Az volt csak a szerencsém, hogy a tanár épp akkor ment le a kijavított témazárókért, amiket a tanáriban hagyott...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése