2010. május 15., szombat

Kicsi rosszalkodás XD *-*

Ezen a héten hétfőn elmaradt az utolsó óra, a tesi. Ez reggel sajna nem jutott eszembe, így hoztam tesicuccot. A hajgumiért meg külön vissza is fordultam reggel, így sikerült 8.04-percre beérnem a suliba. XD
Tehát mi egyik barátnőmmel nem mentünk rögtön haza, hanem kimentünk az udvarhoz. Nem tom hogy jutott eszembe, de bedugtam egy ágat a dés lányok öltözőjének ablakán XD Szegénykék nem tom mit gondolhattak, ki csinálja. De ránk aztán tuti nem gyanakodtak. Így elmondva nem olyan vicces, de képzeld el hogy éppen öltözöl, és az ablakon benyúl egy hatalmas ág, és elkezdi piszkálni a pulcsikat és tesicuccokat XD
Ez így mind szép és jó, de utólag kiderült, hogy a dések tesitanárja is bent volt az öltözőben, tehát rohannunk kellett mint állat, nehogy észrevegyen minket. Mert akkor asztán cseszhetjük... XD
Szerencsére sikerült elmenekülnünk :D *-*
Már az iskola előtti járdán sétáltunk, mikor megint rámjött a félmásodpercnyi rosszaság... Kivettem egy teleírkált papírt a táskámból, ("Heló, szia máté vagyok! Nem tagadom hogy buzi vagyok, és ki is mutatom!") golyót gyűrtem belőle, és bedobtam egy terem nyitott ablakán. A galacsin pont a tanári asztalon landolt. XD
Szerencsére sikerült gyorsan elhajtanom (mázli h bicajja voltam) a helyszínről, és nem vwttwk észre :DD
De biztos forrásból tudom, hogy mikor én már messze jártam (a szomszédos gimin is túl) az egyik gyerek kinézett az ablakon. Az egyik osztálytársam - aki mindig favicceket mesél XD - éppen akkor sétált el az ablak alatt... Szegényke :/ XD *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése