2010. május 15., szombat

Avoooon^^ :D

Igen, megint avon! :D
Aki még nem ismer, annak elárulom: van egy olyan nagyon rossz tulajdonságom, hogy ha megtetszik valami - hiába másra kéne költenem a pénzt -azt muegveszem :D :/ *-* Egyszerűen muszály megvennem!
És ezt a tulajdonságomat azok a nyomi kis köcsög osztálytársaim ki is használják! (szám szerint 3an) és direkt mutogatják nekem az újságjaikat, hogy rendeljek tőlük. Sőt! Azok a kis szemetek még engedményeket is tesznek nekem, hogy tőlük rendeljek... (mind a 3 külön avonozik) Pl.: a mostani szettet (ami az úkság legelején van) úgy lehetne csak 1.000 forintért megkapni, ha a megadott oldalakról 1.399. forint értékben rendelünk.
De én - és csakis én - minden más rendelés nélkül megvehettem :D XD

Itt vannak a képek:

a táska:


a szájfény:



a szempillaspirál:





És mintha ez már nem lenne elég kiadás a hónapra, (jelenleg már minuszban van a "vagyonom" xD) még valószinű rendelni fogok egy "Diamond" fantázianevű parfümöt is a katalógusból :D (igen, azt amelyikhez ajándék nyaklánc és fülbevaló jár ;)) És még kapok hozzá személyes ajándék szájfényt is, amit senki más nem kap ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése