2010. május 27., csütörtök

Betöréééés *-* xD

Ma két legjobb barátnőmmel és egy fiú oszt.társammal betörtünk gey másik fiú osztálytársamék házába. Szerencse h a szülei nem voltak otthon *-*
Tehááát. bemásztunk a kapun, és a bokrok mögött bújkálvaeljutottunk a garázskapuig, ami nyitva volt. A garázson keresztül eljutottunk a mosókonyhába, onnan meg a fürdőszobába. Az osztálytársunkat csendben kikerülve (aki a nappaliban tévézett) felosontunk az emeletre. Ott hagytunk üzenetet és visszaraktuk a pókerkártyát (pókereztünk ma szakkörön. természetesen én nyertem :D *-*) + "kicsit" feldúrtuk a szobát xD
Sikerüolt volna észrevétlenül távozni, de az utolsó pillanatban amikor a garázsban voltunk már, hirtelen kinyílik pont előttem az ajtó, és megjelenik annak az oszt.társamnak a feje, akihez bejöttünk.
"-Én is beszállhatok?" - kérdezte ijen furcsa, pedofilos hangon. Mivel tök sötét volt, meg minden eélezdtem visítani mint egy őrült xDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése