2010. február 21., vasárnap

Üdvözlőüzenet = Szopacs (nekem) XD

Csütörtökön matekszakkörön (miután elkéstem mett elmentünk szemceruzát venni egyik barátnőmnek, amikről kiderült hogy szarok) egy dés csaj meg egyik barinőm elkérte a telómat. Röhögtek egy fél órát, majd kikapcsolva belenyomták a képembe, és bekapcsolták. Ezek a hülyék átállították az üdvözlő üzenetet arra, hogy:

"Szevasz te sex fasz!"

Kicsit röhögtünkˇˇ Meginn elcsórták a telómat, és csinálak mégegy üdvözlő üzenetet:

"Füvescigi 4ever (L)"

Azt mondtam jólvan, maradhat! :D Én hülye! Így is hagytuk...
Éjszaka lemerült a telefonom. És amikorlemerül autómatikusan kikapcsol...
Reggel fel volt rakva a töltőre, bekapcsolva...
Tehát valaki (apa) bekapcsolta... XD XS

Ezek után jobbnak láttam visszaállítani a jól megszokott "Szewwah"-ra visszaállítani az üdvözlőüzimet... És ha rajtam múlik, soha többé nem állítja át senki! XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése