2010. február 24., szerda

Egy kis üveg házipálesz ;)

Tegnap egyik barátnőmmel hülyültünk, hogy ma majd hoz nekem egy üvegben pálinkát.
Aszittem csak viccel, erre ez a fogyaték berángat a budiba, és odanyom a kezembe egy két decis üvegben házi szilvapálinkát. Ittam belőle egy kortyot, majd mert becsöngettek rajzra elraktam a pulcsizsebembe. Odaszorítottam mindkét kezemet, és visszaosontunk a teremhez, éselrejtettük barinőm táskájába a pálinkát. Már csak az volt a gond, hogy nagyon érződött a leheletemen. De ezt a problémát gyorsan orvosoltam: bevettem öt rágót. XD

Óra után (és miután a tanár elmesélte a lefele úton, hogyan vágták véletlenül fejbe a tanárukat anno parfissal) (és miután minden lehtséges módszerrel megpróbáltuk kirabolni a gimnázium büféjét) elmentünk ketten a dögszoborhoz. Eleinte nem volt ott senki, de úgy max. két percmulva odajöttek az "eldugott terecske" bejáratához kis pisis hatodikosok + két oszt.társunk is odajött hozzánk. Az egyiktől sikerült csórnunk egy mézeskalácsot, amit megfeleztünk, mett kurvára éhesek voltunk. A másik meg azt hitte, hogy cigizni mentünk oda. (a dögszobornál álltalában cigiszni szoktak) De miután észrevette az én kis titkolt páleszomat, elkeszdett röhögni, hűzni, és kéregetni. Mikor már szinte az egészet megittam egy húzásra, és csak egy korty maradt, odattam kettőjüknek, had osztozzanak meg rajta, ha ennyire akarják... XD (barinőmnek nem kellett, nem bírja a piát: reggel mikor ivott egy kortyot a páleszből, annyira szar volt neki, hogy beleköpte a mosogatóba) Bevettem a tizes rágócsomag másik felét, és elindultunk hazfelé. Fú, de kurvára melegem volt! XD
És úgy éreztem, hogy táncolni + énekelni akarok... XD De tudtam, hogy ez (nem biztos) a pia hatása, és leküzdöttem a kényszert! :D Mikor hazaértem, ettem hogy mégkevésbé érződjön a szag, majd bevetettem magamat a szobámba táncolni és énekelni... XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése