2010. március 12., péntek

Német versmondó = totál égés xD (N)

Kedden volt a német versmondó verseny. Tök jól ment a versem meg minden, számítottam a továbbjutásra...
De a verseny napjára "kissé" lebetegedtem. De úgy voltam vele, hogy ezt már kibírom. Meghát nem is akartam hiányozni, mert akkor rengeteg mindent be kellett volna majd pótolnom...
Tehát elmentem a versenyre. Amikor én jöttem magabiztosan kisétáltam, és elkezdtem mondani a verset. Na itt jött a bökkenő!
A hangom az egyik másodpercben tökre mély és rekedt volt, a másikban meg már szinte visítottam/sípoltam. XD És az ötödik sorután teljesen elment a hangom...
A tanárok kiküldtek inni, és a legvégén el kellett mégegyszer mondanom a verset. Akkor már azért jobban siokerült, de nem volt tökéletes. Természetesen így nem juthattam tovább...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése