2010. március 29., hétfő

Matek verseny :D

Ma volt (szombaton) a sulinkban a X. Nemzetközi Matematikaverseny. A hetedik évfolyambol két csapat indulhatott, azaz nyolc ember. Nekem sikerült bekerülnöm az első csapatba :D

És sikerült az egész versenyt megnyene :D Először hármas holtverseny lett az első helyen. Pont három Berényi, azonos csapatból. XD Behívtak minket egy terembe, ahol kaptunk egy feladatot, amit időre meg kellett csinálni. És nekem lett kész leghamarabb, ráadásul jó is lett --> így én nyereteeeeeeeeeeem! :D

A versenyfeladat megírása után lehetett pókerezni meg sakkozni. Én természetesen leültem a pókerasztalhoz. Már alig tudtam a szabályokat, ott bénáztam egy csomó szinte profi játékos között. XD Jujj az azért komoly volt: már csak egy 5-öt érő piros zsetonom volt, és az utolsó lap kiterítése előtt röhögve bemondtam, hogy ólin. XD És annyira mázlim volt, mert pont kijött egy sor, így én vittem a pénzt :D De szép lassacskán ez is elfogyott, és kb. a hatodik helyen végeztem... Sajna csak az első négy kapott ajándékot... :"(

Fú geci, nagyon gáz vlt. Egy kurvaronda strébergyerek totál belémzúgott, és fúúúúúúj :S

Nah mind1 haggyuk, nem akarok hányni! :S XD

Az eredményhirdetés után kaptunk estére egy diszkóbelépőt, ami egyben piakupon is. Tökre happy voltam, meg minden, de csak addig, amíg apa közölte, hogy nem mehetek el, mert anya nincs itthon, nki meg - mint igazgatónak - muszály elmennie a sándorbálra...

Fú, de kiakadtam! Hívogattam mindenkit, hogy vegye rá apát, hogy engedjen el. Mígnem sikerült anyának kitalálnia, hogy egyik osztálytársam ("szexi vagy nem" pólótépkedős fiú) anyukája majd be visz minket kcsival. :D

Felvettem a new yorkeres csillogós csőtoppomat és egy fekete csőgatyát. Adidas superstar cipő (említett oszt.társamnak ugyan ilyenje van, csak neki fekete, fehér csikokkal) + egy kis smink.

Pont időbe kiértem, de miután huom bezára mögöttem az ajtót, rájöttem. hogy bent felejtettem a belépőt XD

Elkezdtem verni a kaput és a csengőt mint egy őrült, gyors visszaszaladtam a cuccokért, és már indulhattam is. Az a jó hogy nem kellett az utca végéig elsétálnom, mert a "Taxi" előállt. A gond csak az volt hogy a kis biokocsinak volt hátul üllése, de ajtójanem. Először nem tudtam, hogy most mit csináljak, de végül oszt.társam anyulája kinyitotta az első üllés felöli ajtót, én meg ods ültem be.

Hát a diszkó nem volt egy nagy durranás, mint amilyenre vártunk. (osztálytársamék még belépőt is másoltak fénymásolóval maguknak) A poprádiak olyan jól táncoltak, hogy csak na! Mindegyik ugrált, mint a vadbarom! XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése