2010. március 14., vasárnap

(L) SP (L)



Szombat este volt SP koncert nyolctól a Csaba Centerbe.
Erre az időpontra úgy találtunk rá egyik barinőmmel, hogy számteken SP-ről készítettünk projektet... XD
Nah tehát megbeszéltük, hogy elmegyük, feltéve ha nem ütközik neki aznap a szélvédőnknek egy vadkacsa, mint az előző alkalomkor. XD
Most szerencsénk volt. Nem elég hogy odajutottunk, még a "második sorba" is sikrült bedúródnunk. Kurva jó volt a koncert! :D
Pacsiztam SP-vel, és autogrammot is sikerült szereznem magunknak. :D (Plussz ajándéknak pedig: 2 badboyzos ott táncolt (és rázta a faxát) tőlem kb. 2-3 méterre... :D (L) Írtó szexik voltak ők is, SP is, és Ben is! :D (L)
Miután SP elment, fel lehetett menni a színpadra 10 embernek. És engem is felhívtak! :D Majdnem megnyertem a babilonbelépőt, de azért mert nagyon hülye volta, egy max. 6 éves kiscsaj nyerte meg... :(
De úgy se értem volna vele sok mindent, mert apa nem engedett volna el... Max. eladtam volna... XD
Utánna jött Rami a nyávogásával. Hát már nem azért, de eléggé szánalmas volt. XD De a háttértáncos pasi kurvahelyes! :D (L) Jujj nagyon gáz vol: a háttértáncos csajnak ki volt szakadva a nadrágja. Pont ott... XD Hát...szopacs! XD Utánna meg énekeltünk barinőmmel a mikrofonba. :D Igaz hogy csak Rami-Szívemet a szemeidért c. számát, de azért jó volt! :D (L)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése